RSS 2.0

:)

Nu har jag också hunnit börja  flytta in lite saker i min nya lägenhet. :)  superskoj.
På fredag  ska vi åka till Ikea, var  väldigt längesedan jag var där så det ska  bli skoj. Alltid skoj att vara där  och titta iofs.
Nu kommer lite mer  bilder på vad  jag pysslat med på senaste  tiden.
För någon dag sedan så berättade jag ju om en "byrå" som jag höll p åattfixa med  nu är den äntligen  klar och såhär blev den: ( Tyvärr så  glömde jag bort att ta "före" bilder  men  så här blev den  efter iaf. ) :)


Framsidan.                                     ena sidan :)


Ovansidan.                                     Andra sidan :)

från början var  den här "Träfärgad" men nu efter några år så ville jag ändra på den, så jag  vlade att måla den i en  färg som kallas  för  "äggskal" sedan har jag använt  mig av  en teknik som kallas för " Decoupage"  eller  hur  det nu stavas :)  d.v.s. att man  klipper ut ett mönster från en  servett och sedan tar  bort de två understa  lagren samt limmar på självamotivet på ytan med ett särskilt lim :) 
rätt pilligt men  väldigt skoj :)

Kommentarer
Postat av: sandra

grymt snyggt :)

2009-09-03 @ 08:18:59
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback