RSS 2.0

Jag sa ju...

Också att jag skulle tipsa om en sak igår.
det är ett hårspray. Jag gillar det egentligen inte UTOM då man ska ha en frisyr att hålla en hel dag SAMT klara av att hålla när man dansar också.

det är detta spray.



Från proffs. det är helt suveränt när en frisyr ska hålla en hel dag. Alltid när jag ska iväg och danstävla så gör jag alltid min frisyr på morgonen. Man åker oftast ganska tidigt (runt 7-8 tiden) och kommer ofta hem där efter 19 på kvällen. med detta spray håller i alla fall min frisyr hela dagen. Men jag gillar inte att använda det "vanliga"  dagar. gillar inte hur håert blir av det men som sagt när det gäller frisyrer som ska hålla länge då är det super.


Bobby's produkter är andra jag gillar. Denna mousse använder jag varje dag. också igår när jag gjorde min frisyr till tävlingen (som jag tyvärr inte har någon bild på.)

Till vardags är det även hans psray som gäller. jag älskar det! ligger faktiskt på samma nivå som mitt förra favorit spray från sebastian som jag har nämnt för urminnetider sedan.

När jag ska tupera och få det att stanna så (typ när man ska göra en lite 50-6 tals inspirerad frisyr) så brukar jag ha i lite av detta:


Super bra. Och dryg. min har räckt i över ett år och det är fortfarande kvar.
dock var det mindr kulden gången jag haft det i min bag och jag hade missat att skruva åt locket helt och hållet... ni som använder detta vet ju hur konsistensen är. = inte skoj.

Nu ska jag återgå till pluggandet av affärsresor, tenta på tisdag,  wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback