RSS 2.0

Smycke.

Nu har jag hunnit ta en bild på mitt nuvarande diabetes smycke, såhär ser det ut:


Rätt intet sägande kanske, vet man itne att det 5 D:na står för diabetesens 5 "grundpelare" så är det nog inte så lätt att veta om man skulle hitta en person som bär halsbandet att denne har diabetes.
Då är ju de nya bättre där det tydligt står, smat är ingraverade personuppgifter på baksidan.

Men jag tycker om detta iaf. Men ska som sagt beställa ett nytt.

Nu ska jag strax gå iväg ut i det fina vädret och promenera till skolan. Vi har amadus  helklass idag, vi skulle gå igenom provet tror jag.

HAr hunnit plugga lite till tentan också, ska fortsätta med det när jag kommer hem.

vad gör ni idag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback