RSS 2.0

Söta Skor.

Surfade runt lite på Melba.se och hitta massa söta skor.
Eller vad sägs om dessa???







Gillar nästan de ljuslila bäst mende svarta eller vita hade ju färgmässigt sett varit de mest ultimata, eller ska man ENDAST se till ultimat så ska man ju gå på de svarta. Åh jag vill ha.... tänk att ha dom i sommar  gillar den cirkel foramde applikationen. plus att de har ett band över foten så att de nog sitter fast ganska bra.

Ja, får se kanske beställer hem ett par senare....
Denice heel heter dom och går på 499 kr.

här är två par andra skor jag hittade.
men jag gillar ändå de  här  över mera.


Härlig färg men  jag skulle aldrig våga ha dessa eller jo, det kanske jag skulle om jag skulle stå på scen  för då hade de matchat bra till min blåa topp.... men men,  gillar färgen iaf.

Maria heelheter desa och går också på 499 kr.

Synd bara att jag själv använder högklackat så sällan. menfina var de iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback