RSS 2.0

Det där med kläder.

Jag sa till Karro idag när vi gick till bilarna efter skolan då vi pratade om just kläder och hur man oftast tycker att man inte har någonting att ta på sig även om man har fulla garderoben.
Vikom båda fram till att det egentligen är konstigt men det ÄR ju faktiskt oftast så man tycker. Att man inte har något att ta på sig alltså.

Jag har i alla fall just konstaterat att jag inte kommer behöva köpa ngot nytt inför julen eller nyårs i år. Det är ju bra för jag känner att kläder är inte direkt något jag vill lägga mina små slantar på just nu. inte innan vi åker till london i alla fall. Där kan det ju kanske hända att man råkar handla något. Fast det har jag ju faktiskt planerat. I alla fall att jag ska handla på lush. Hade tänkt göra en lista innan jag åker på vilka skaer jag ska köpa. Men det har jag såklart inte gjort än.

Det där med jul/ nyårskläder då.
Ja, det känns faktiskt bra att jag slipper gå ut för att leta något nytt att ha. Jag hade nämligen redan planerat att ha min älskade röda fodralsklänning som jag köpte på Lindex för typ  tre år sedan. den tillhör verkligen en av mina favoriter men jag använder den dock ganska sällan kanske för att den just passar särskilt bra på julen.
Jag testade den alldelesprecis för att se hur den satt. Om de nsitter illa vill man ju inte ha dem på sig tyvärr. MEN den satt faktiskt otroligt bra. Så gissa om jag blev glad, för i tanken så hade jag ju faktiskt mer eller mindre planerat att ha just den i år.

Sedan provade en  jag två av mina "den lilla svarta" och jag tror jag har bestämt vilken jag ska ha på nyår eller innan.
jag fick en otroligt fin en av ida i klassen i höstas och den satt också väldigt bra så det är nog den jag kommer att ha på nyårs.

På lördag funderar jag på att ha den röda för då ska jag på julbord på jobbet (Scandic) och sedan efter det blir det julmys med klassen ser fram emot det.

Imorgon blir det middag hos Sture med  gänget och det blir också otroligt trevligt så ska förbi stan imorgon och fixa lite gott att dricka bland annat. Sedan ska jag också  gå och hälsa på på Reseproducenten där jag gjorde min praktik i höstas ch dit jag ska tillbaka nu till våren vilket jag verkligen ser fram emot. Så det ska bli trevligt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback