RSS 2.0

Fint.





Melba har mycket fint, eller vad tycker ni.
här har jag i alla fall samlat några av mina favoriter.

Jag vet inte vad det har blivit men jag har fått någonting för det här med  svarta stenar på ringar. Jag tycker det är SÅ fint.

Dessa två var ju inte helt fel då.
Silver ringen längst ner i hörnet är en Friis & Co. och ligger på 69:-
Den andra heter Blacka och ligger på 119:-

Sedan har vi dessa underbara skor då.

Börjar från mitten.
HUR fina var inte dessa blå då?  Hade verkligen inte varit helt fel att ha, om jag bara hade haft någon användning för dem alltså. Men jag  tycker de var så otroligt söta.

Vill man ha dessa får man lägga ut 499:-

Går vidare till skorna med "diamanter" på. Tycker även att dessa var helt underbara. hade varit fint att ha på nyårs.  549:- går de lös på.

Sedan har vi dessa söta rosa blommor. tycker de var otroligt somriga. 499:-
och slutligen vilka osökt får mig att tänkap å barbie, tycker att även dessa var otroligt söta. Renta heel heter dessa och blir dina för 499:-

Här hittar ni detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback