RSS 2.0

Julfika

Mina paket jag beställde innan helgen har kommit idag :)  gissa om jag blev glad när jag låste upp ytterdörren och hittade dem på mattan.

Innehållet?  pärlor såklart. what else?
Bland annat hade jag beställt en ringstomme och en svart "cloisonné" ? eller vad det heter och den ligger på tork nu.
Ja,  jag har en liten crush på svarta pärlor och sådant där nu.  så snart har jag en  alldeles egen designad ring. för en inte så dyr peng. = inte helt fel när man är student.

Igår städade jag också i min pärllåda och hittade mina örhänges stommar som jag köpte i lund i somras  så igår kväll då jag äntligen hade tid  satte jag mig ner och limmade fast dem på fimo örhängena jag gjorde i våras (innan vi gick på första praktiken) så nu har jag 4 stycken nya i färgerna svart, ljusblå, rosa och vit.

(bilder kommer när mitt minneskort vill fungera tillsammans med min dator, de har lite samarbets svårigheter just nu.)

Bilder från helgen kommer också då.


Jag har även hunnit vara förbi på Scandic och julfikat och fått en julklapp. ska bli kul att se vad riktigt som är där i. Efte det åkte jag och Karro upp på solbacken en tur för att fixa lite saker till juldagen.

Ikväll ska ajg försöka skriva klart mina "prat kort" till redovisningen på onsdag för imorrn blir det hårdträning hela dagen och kanske en bit in på kvällen också på skolan så att vi kan allt och att allt fungerar til på onsdag.


Jag kom på en grej imorse. Jag brukar använda en tjocksocka till min insulinspruta och min blodsockermätare... MEN det blir ju lite jobbigt nu då man faktiskt MÅSTE ha dom på fötterna... :/  fickbli lovikka vantarna idag, men jag känner jag måste verkligen göra en uppfinning för det där. för det funkar intei längden... nåja  nu har jag något att grunna vidare på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback