RSS 2.0

Lite jäklar i det....

Så går det nog.
Många där ute tycker nog det är jobbigt att endast var förkyld väldigt länge...
tänk er då hur vi diabetiker har det, man är inte bar förkyld och tycker det är irriterande, trött och hängig utöver det så har man ett blodsocker som inte vill vara där det borde just på grund av att man har det-  en infektion i kroppen.

var till min diabetes sköterska i fredags och kan säga att mitt hba1c var inte det bästa. nåh. det som var SÅ bra innan.

Nåja, SÅ!  nu blir det lite jäklar i det försöka ta bort allt onödigt socker och hålla koll på värdena. Då ska det nog  bli bra hoppas jag.
Enda jobbiga är när man får blåmärken på fingertopparna, det gör gaanska ont faktiskt.

blev ite sugen på kaka idag på skolan, men, då tänkte jagp å siffran som stod på lappen ifredags och DÅ var det inte så svårt att avstå längre. Då är valet ganska enkelt.

även om kakor är väldigt gott.  men jag ska få ner  det där dumma värdet så är det bara.
för jagvet att vill man så kan man om förkylningen också ville försvinna då skulle det bli lite enklare.
Nu är det dock som det är och inte så mycket mer att göra än att bita ihop och jobba på.

lite bittert inlägg detta men men.

Blir bättre snart.


bransch juridik imorrn och på onsdag hujeda mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback