RSS 2.0

utan.



Ja, det kan man säga att det är på onsdag.
Men det konstiga är att jag är faktiskt inte så nervös. Det ska bli otroligt kul att se allas presentationer och höra deras redovisningar.

Jag satt just och funderade på det här.  Med nervositet och varför man är så sjukt skraj ibland när man ska stå och prata.

Jag måste än en gång rikta ett stort tack till micke från highlights som hade presentations teknik med oss förut. För genom att ha fått de redskap man faktiskt fick då så man vet hur man kan gå till väga osv. var verkligen bra.

Jag har haft mycket användning för dem, i synnerhet när jag sjunger på hockeyn.  Jag märkte faktiskt så sent som förra lördagen konsten med att "känna in rummet" och VAD det egentligen betydde.  "poletten trillade ner" om vi säger så.

Jag visste precis vart jag skulle stå, och VAD jag skulle göra. ändå hann jag känna hur nervositeten sakta men säkert kom hur jagfick hjärtklappning och blev torr i munnen. "NEJ" tänkte jag.  Det gick ju så bra sist. SÅ, jag började tänka på VAD jag var nervös för  samt att försöka få bort hjärtklappningen , vatten hade jag med mig  så att jag var torr i munnen löste sig också. Nästan. Inte riktigt men nästan.

Vet inte om det är detta som kallas att "visualisera" men det här tillvägagängssättet fungerade för mig i alla fall. För när jag gick ut på isen så var jag inte så väldigt nervös. Det är klart LITE var jag ju men inte så mycket som jag var innan.

Det är kanske detta jag ska göra på onsdag också? Sedan tror jag mycket på det där att vara säker på och kunna det man ska prata om. Då är det ju också ganska lugnt. För då har man ju inte heller så mycket att bekymra sig om.

Sedan, som jag alltid brukar t'nka (och säga ibland också tror jag )  att händer det nåt som inte är tänkt så gör det och då löser man det då och det brulkar fungera. På något vis så tar man sig ur det.

Vet inte varöfr jag skrev allt det här riktigt  kände bara att jag var tvungen att skriva av mig lite.
Nu ska jag gå och titta hur det går får ringen jag håller på att göra.

Sedan borde man kanske ta och fixa någon middag snart ?:O

Avslutar med att bjuda på lite bilder från Luleå buggen där vi vann.





En av  de bästa dagarna i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback