RSS 2.0

Woop Woop!

Jag har nu hämtat ut och öppnat mitt "paket" som jag fått från bayer.
I detta låg en pannlampa och den senaste medlemstidningen "Simple Wins". Mycket trevligt.
Där fanns också några roliga och nyttiga recept på fisk som jag bestämt tror att jag ska prova.

Sedan hittade jag på baksidan till min stora förtjusning en notis om att man kunde beställa hem USB Contour mätaren helt gratis! tror ni jag blev glad eller??
Nog för att jag älskar mig Every X3 mätare över allt annat (nästan) (jag tror ni fattar vad jag menar) så är jag ändå himla sugen på att testa på detta lilla fenomen. Jag menar vem vill inte testa tekniken??
Hur som helst denna mätaren har ju funnits ett ganska bra tag nu.  Så jag ska höra vad min sköterska säger om de har stickorna till denna upphandlade eller ej. jag hoppas hoppas hoppas! att de har det för jag vill verkligen testa denna. Nåväl jag lär väl bli varse,  i will keep you updated.





dock har ju inte denna samma finess som min Every X3 på så vis att det är "stickare" och mätstickor i en och samma. Det är ju  just lite det som gör att den passar mig  så bra.  Men som ni ser så är ju denna relativt liten (och ganska häftig tycker jag) men men som sagt vi får se.

Som jag skrev tidigare att jag älskar min every X3 över allt annat nästan det är faktiskt så, för jag menar hadejag inte den så skulle jag inte klara mig så bra som jag gör. det är ju trots allt den som hjälper mig att gissa hur mycket insulin jag behöver ta. I torsdags blev jag jätteledsen när jag trodde den gick sönder(men jag lyckades laga den) nu var jag i och för sig  ganska allmänt slutkörd också så jag är itne en sådan som grinar i parti och minut. Men det var så mycket då att när jag trodde att den gått sönder så var det som bara droppen som fick bägaren att rinna över. Jag tänkte bara "näe! inte nu igen! jag som behöver den här så mycket just nu! " men som sagt var så lyckades jag fixa den .man lär sig vet du .

Idag har jag också  varit och fixat min nacke var riktigt skönt, sedan har jag fixat klart en julklapp samt skrivit klart förstadelen av min bokrecension. Nu är det alltså "bara" analysen kvar.

Ikväll blir det hör och häpna! ingen dans för min del.... för ikväl ska vi till Landskyrkan och titta på Lucia kröningen.

Hoppas på att få mig lite julstämning också.

vad gör ni ikväll?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback