RSS 2.0

Dålig uppdatering jag vet....

Men...  har som tidigare nämt varit DÖ MYCKET i skolan MEEEN nu är det över! elelr typ iaf  kan inte fatta att vi har klarat det, eller nåja nästan iaf. Men snart är det faktiskt praktik  vi fick nyhetsbrev idag och Kerstin där det stod lite olika saker men nu har vi ty p bara boknings system kvar och försäljning! galet va? och klarade ma n denna tiden  då klarar man nog vad som helst typ.

Så nu framöver ska det förhoppningsvis bli bättre uppdatering här.
och jag håller vad jag lovar var så säkra blider från i helgen ska komma upp när jag hittat kabeln till min mobil så får ni se rummet jag bodde i. blirde från tävlingen kommer också komma när jag  fått tag i några.

Jag ska också visa  tyget jag köpt till min nya tävlings topp :)  hur den  kommer se ut  kommer ni nog få se framåt mars för  då kommer jag nog äntligen få tid att sy :) wiie längtar till det.  Det är ju som roligt om man kan variera sig lite.

Igår följde Ida från min klass med mig  på trivseln på dansklubben för hon ska nog  också börja dansa bugg super skoj! hon har aldrig  dansat det tidigare ändå satte hon grundstgen super snabbt :)  det märks att hon dansat annan dans förut :)  Men det ska bli jätterolgit att hon ska börja följa med. Jag och Jonas ska lära henne grunderna för hanna trodde inte hon skulle behöva gå någon grundkurs, sedan börjar det ju ingen förrän till hösten också och det skulle ju vara lite trist. Men jag tror det kommer gå fint  hon snappar upp saker jättefort  så ska hon visa oss lite dans saker hon kan också som vi kan läggai n i vår bugg sedan så ska det nog bi ännu bättre :) 
Efter dansen åkte vi till mig och satt och pluggade till tenta vi skrev en sammanfattning på HELA boken!  det ni det är ju ENDAST 22 kapitel nog öfratt det är  2 st som vi inte ska läsa men ändå är iaf 20 st vi SKA kunna :) så det tycker jag var lite  bra.

Just ja! dagen igår var värsta bästa på länge inge nog med dansen tidigare på dagen så träffade jag min älskade sara pont :) vi har inte setts på typ  ett halv år och det vr när hon var här hemma i Skell  senast  nu är hon på genomresa igen  för nu ska hon åka till London och bli bartender :)  var iaf huur  trevligt som helst vi sat och pratade på Waynes i typ  3 timmar sedan var vi förbi på Scandic för hon jobbade ju också där innan  och då hann jag även  med att prata med min chef lite snabbt om kommande tider vilket var bra  jag trivs verkligen på Scandic faktiskt :)  sedan gick vi till min lägenhet så hon fick se den  och tavlan hon ska få som jag håller på med men inte har hunnit göra klar än hon gillade den så det var ju roligt at höra :)  hon fick även se mina smycken jag har gjort och hon fick två stycken örhängen av mig det var mina svarta "pluppar" i fimo och ett par blommor i vit resin :) ska visa :)  hon blev jätteglad så nu har jag en  anledning att tillverka fler:) 

Är så kul när folk gillar sakern man gör :)  roligt att få ge bort sådant:)


Dessa fick Sara för hon tyckte om dem :) 


hittade ingen  bild på de andra men jag ska kolla vidare så får ni se :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Älskade Izabelle!

Det var underbart att träffa dig igen, synd att jag är hemma en sån kort tid.

Älskar dina örhängen och alla andra som sett dom älskar dom också =)

Älskar dig vännen!

2010-02-25 @ 08:51:40
URL: http://sarapl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback