RSS 2.0

Dans?

Jag har funderat..... igen... haha jag vet jag funderar mycket,  och ni har ju fått ta del av några av mina ideér om det här med att försöka  anordna något för att samla in mer pengar till forskningen till diabetes.
P3 har fortfarande inte svarat, så det var ju  synd men men .
Så nu har jag då funderat igen,  vad man typ skulle kunna göra här.

och då slog mig tanken.

Dans såklart! 

Kanske, skulle det fungera att försöka anordna  en vanlig social dans kväll där man kunde få intäckterna att gå till forskningen?? 
typ  "dance for diabetes".

Nåja,  jag ska spåna vidare och se vad det kan bli, hade hur som helst varit roligt. :)


Nu blir det strax skolan  för att ha engelska, oh my  lord......  men men  endast två lektioner kvar (medräknat den idag.) det ska man  väl kunna överleva??=) 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback