RSS 2.0

Fredag.

Som jag nämnde tidiager i veckan så tycker jag fortfarande att självsudie veckor går väldigt fort.
Fredag igen och tentan är äntlign avklarad. Halleljua! eller iaf till vi får veta resultatet, men det känns ganska bra än iaf. Jag tror att jag har klarat g.

Efter tentan blev det "tenta lunch" med några ur klassen inne i stan var mycket trevligt. Alltid roligt att umgås med klassen. Var tänkt att vi skulle ha klassfest och åka pulka i vitbergsbacken ikväll, men jag följde inte med jag tyckte det var för kallt haha ;)  så var jag ganska slut efter dessa veckorna också så jag tror jag gjorde rätt, det kommer nog fler tillfällen hoppas jag men hoppas ni som var där hade roligt iaf men det tror jag.

Jag hann också vara in på biblioteket en sväng och lånade lite böcker, de jag har hemma (i min lägenhet) har jag läst ett X antal gånger så de kan jag vid det här laget och börjar tröttna på så då är det ju alldeles jättebra att biblioteket finns :)

Var upp med mamma och pappa på solbacken också det var roligt jag köpte två "doft påsar" som doftade gott tyckte jag :) Kvällen har varit lugn jag har pysslat lite i PS och gjort en ny header och bakgrund hit till bloggen:) vad tycker ni??=)  äntligen är den rosa! :) dock behövde jag som vanligt lite hjälp av min fina fredde när det kom till alla dessa koder :) så Tack till honom ;)

Imorgon får vi se vad vi ska hitta på jag tror nog att vi kommer ta det relativt lugnt. Jag känner bar hur  underbart det är att för en gångs skull inte känna att man "måste" sitta med någon uppgift.


Hoppas ni haft en mysig kväll också :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback