RSS 2.0

Fredag :)

Och så var den veckan slut med allt vad den inneburit.
Tuff vecka på skolan och värre ska det bli, men jag vet att det kommer känns bra sedan när allt är över.
Har iaf börjat med instuderingsfrågorna till marknadsföringen igår, så får se hur det går med dem. Vi hann också klart "övnings uppgift nummer 3" idag efter marnadsförings  lektionen så nu på torsdag när vi har självstudie dag så blir det att vara på skolan och göra klart den sista uppgiften innan tentan och redovisningarna. Praktikfallet heter den uppgiften, nog om det.

Ikväll var jag egentligen bjuden på avskedsfest för Ida som ska flytta till Barcelona.... :) inte illa va  at bo där??=)
Men jag har haft lågt blodsocker värde flera gånger idag och då blir man ju ganska trött och sådär då det går så mycket energi för kroppen när den ska återhämta sig sådär flera gånger och då är det ju inte heller så smart att dricka en massa alkohol. Det är det inte heller överhuvudtaget bra att göra när man är trött i vilket fall så det blir att vara hemma ikväll men jag hoppas att alla som är där har kul i vilket fall men  det tvivlar jag inte på :) I helgen ska jag jobba på Scandic också  blir fint med lite extra cash även om det är  lite jobbigt att jobba när det är så mycket i skolan samtidigt men  som min mamma sa " det är nog bra att du får vara där och göra något annat annars kommer du ändå bara att sitta och plugga hela tiden, så det blir  nog bra om du får  tänka på lite annat en stund."  hon är klok min mamma :)

Men det galnaste , i "natt"  där vit 3 tiden så vaknade jag och hade lågt blodsocker, och igår kväll innan jag gick och la mig så gjorde jag klart instuderingsfrågorna till kapitel ett i marknadsföringen ju,  och när man får lågt blodsocker så kan man ju bli lite konstig och göra lite underliga saker,  för gissa vad jag gjrode då??  joo, jag började gå igenom produktlivscykeln i mitt huvud....  ni ser där. så det kan bli.
så fick jag lågt blodsocker två gånger på skolan också men det gick bra hann inte bli SÅDÄR konstig som tur var.
Dock ska tilläggas att jag har väldigt  underbara klasskamrater som verkligen bryr sig om mig och min diabetes.
Linda är alltid så snäll och förstående och ho r jätteduktig på att se på mig om jag håller på att få lågt blodsocker då brukar hon fråga om hon ska  gå och köpa ne cola  eller något :)  Det känns verkligen jättebra.
Och det betyder jättemycket för mig också.



Kommentarer
Postat av: Linda

Vill bara att du ska må bra :)

2010-02-16 @ 17:56:29
URL: http://lindalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback