RSS 2.0

Söndag

Söndagen idag har varit väldigt lugn liksom resten av helgen. Det har varit super skönt att inte göra någonting särskilt och inte direkt behöva tänka så mycketp å skolan som innan.

Men vad som INTE var skoj idag var att vara ute och köra bli, usch vad  jobbigt det  var, såå mycket snö, men det gick bra tack och lov. Men det var ju inte så att man  inte  tänkte  på "Sveriges värsta bilförare" jag tänkte nog på de lite särskilt när jag körde  über sakta i en kurva för jag var rädd att få sladd, jag kände mig ungefär som en av dom när dom kör på den  där kurviga lerbanan typ.  Inte för att jag tror att jag tihhör den kategorin men ändå jag tror ni fattar.

Väl hemma städade jag i kylen vilket behövdes efter dessa veckor. Fint blev det tror nästan tom. att Anna  Skipper skulle tycka den var helt ok, då kan ni ju ungefär gissa hur stor del av den som innehåller frukt och grönt? =)
men det ser väldigt trevligt ut. Jag gillar att ha med mig  frukt på skolan som mellan mål det är perfekt :)

Har även börjat på min "phamplet" till engelskan men man får verkligen tänka till lite ibland på vissa delar hur man ska göra för att få bort det man inte behöver och bara ta med det viktigaste men jag tror jag har kommit på hur jag ska lägga upp det nu, iaf på ett ungefär, tur man inte behöver ha lämnat in den än :)

Just det!  jag har även hunnit sitta en  stund  med min fimo lera och tillverka ett par nya örhängen :)  ni vet de jag bloggade om tidigare i veckan?  de jag givit bort till min fina sara :) 
Det blev ett par nya sådana svarta och ett par till svarta med "glitter" i så ett par rosa som jag tänkte skulle passa till min klänning som jag brukar ha på dansen. (brukar mer ofta använda den som topp egentligen men det är egentlgien en klänning som lätt kan ändras om till topp om man sätter ett gummiband nedtill. )Gillar kläder man kan mixa och ha till olika ändamål. Just detta lärde jag mig  uppskatta och belv även en uppfinningsrikedom rikare under min til som entertainer, för jag visste ju att även om jag shoppade en massa så kunde jag ju inte få med mig allt hem. Så då kom jag på detta och som sagt den rikedomen är väldigt bra att ha med sig även nu :)
Så har jag gjort ett par blåa örhängen också i samma "serie". Jag hade tänkt ha dom när jag ska på praktik på Fritidsreso så jag har försökt göra dem i samma färg som deras uniformer jag hoppas att jag lyckades :) annars passar de nog  till en blå "party" topp jag har också :)

nåväl det var väl ungefär min dag  och vad jag gjort av den.


Imorgon börjar kursen i amadeus det ska bli mycket intressant. Sedan på kvällen blir det dans det ser jag också fram emot :)


ska visa bliderna på örhängena sedan men det får nog bli imorgon.


Hoppas ni med haft en trevlig helg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback