RSS 2.0

Tenta imorgon....

Ja, imorrn är det alltså tentan i marknadsföring.
jag hoppas hoppas hoppas att den kommer gå bra men ajg har då gjort mitt bästa iaf nu när jag har läst till den.
Idag har jag  först varit en liten stund på stan med Jenny och varit smakråd till nya glasögon var trevligt att träffa henne en stund eftersom det har varit så mycket i skolan nu så har vi typ inte haft tid att ses men  efter imorgon så blir det nog  lite mindre iaf . Känns bra :) 

Har även hunnit med att dansa lite ikväll gick gansak bra vi testade några nya turer som Jonas hade funderat på och de fungerade ganska bra med lite fin slipning så:) 


Nu ska jag plugga in det sista och sedan gå och lägga mig  :) 



Ha det fint allihopa:)

Får se om jag ska pyssla lite på en ny design här till bloggen i helgen  men det återstår dock att se :)


Xoxo // Izzy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback