RSS 2.0

Vill ha......:)

Sitter och tittar lite på bluebox.se  och hittade dessa söta:)



Detta är  typ  "värmetofflor" som man värmer i micron som vetekuddar som ni kanske vet eller har  hört talas om. Jag brukar låna mammas ibland och lägga på mina axlar det är väldigt  skönt så jag kan ju bara sänka mig hur gosiga dessa är :)
"fyllningen" i sulorna är linfrö och lavendel så de har en doft av det också. dock får man inte tvätta dem  vilket man kan förstå varför.

289 kr kostar dem  och de finns här.




finns i detta utförandet också:


de kostar 265 kr och ni hittar dem här.


Passfodral är ju sågot aant man egentligen  borde ha haft.... om inte annat för att göra passet LITE snyggare och kanske mer hållbart?



ett rosa i äkta skinn för henne. finns för honom i svart. 150 kr gfår man betala om man  vill ha ett sådant.
finns här.




Jag har som kommit in i någon rosa fas nu men den färgen är ju så underbar och mysig :) 


Xoxo
Izzy








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback