RSS 2.0

Bilder.....

Som jag lovade från förra helgen  när jag och Jenny var på stan.


här är iaf  sakerna från Make up store som jag köpte.





Blusher  "Luxury"

I LOVE IT :)  hade ju letat en  blusher  väldigt länge men aldrig hittat någon jag gillade tillräckligt mycket, eller så letade jag inte  tillrcäkligt bra helt enkelt :)






Eyedust: "Cool".





Min andra  Eye dust : "Power"  den har har jag inte testad än så den  kan jag inte  uttala mig  om men det ser fin ut i burken  iaf.






Slutligen  min nya  favorit ringar från Gina :)  hade en  som liknade den över innan  men  i somras gick den  sönder...:(  har letat en  ny ever since och nu hittade jag  dessa två :)

tröjan och klänningen får ni se sen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback