RSS 2.0

Dålg uppdatering här jag vet.

I veckan har det helt enkelt inte funnits tid till att blogga. tyvärr.
Men kan säga att veckan var  väldigt mycket upp  och ner. Till att börja med kan jag  berätta att jag hunnit var dansbandssångerska i några dagar (jag spelade med  dem  förra året också då vikarierade jag för deras ordinarie sångerska) Men efter många funderar och pussladne med scheman osv så kom jag fram till att det helt enkelt inte fanns  någon tid i mitt liv till det just nu tråkigt men sant.

Hann bara  tacka  nej till dem så fick jag  en inbjudan til Schlager stjärnan nästa helg i Sundsvall (hade skickat in en ansökan tidigare) men var tvungen att tacka  nej till det med för det hinns inte heller med. Det känns i hjärtat kan jag säga när  man måste välja bort sådant som man tycker är roligt.  Men så är det ibland.
Annars har jag bara pluggatt pluggat  varit  i skolan och åter pluggat. Och dansat  lite.

På tisdag  har vi tenta i Organisation och ledarskap jag hoppas att den kommer gå bra.

Just ja!  Jag skulle ju egentligen ha varit i Ö vik på dansmara i helgen  men jag började må dåligt på skolan innan jag skulle åka på fredagen så  det blev inget av. Såhär i efterhand var det nog lika bra att jag inte kunde åka, även om  det med var trist men annars vet jagen  som hade haft VÄLDIGT MYCKET PANIK NU inför den kommande tentan.

Får se fram emot september istället och hoppas att VI INTE ÄR  UTOMLANDS MED SKOLAN  då....  det hade ju varit  typiskt nanting....
nåja det är  bara vänta och se......

Ska visa bilder på det jag  köpte förre helgen snart  kommer i nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback