RSS 2.0

Dans!

Då var det måndag igen, jullovet, ......ehm.. .förlåt.. jag menar ju såklart självstudieveckorna ;)  är över och skolan har börjat om igen.

Vet inte om jag skrev det igår men jag hade ju som sagt  sett fel på schemat dock sett fel i "rätt" riktning om ni förstår vad jag menar?  vad jag  menar är iaf att jag  hade trott att vi skulle gå hela dagar hela veckan men då visade det sig att vi bara går halvdagar fram till torsdag. Det är ju inte helt fel.
SEN fick vi veta idag på infon att vi ENDAST HAR ENGELSKA FRAM TILL MARS! rätt så glad blev jag ju. egentligen har jag ingenting emot engelska, men äsch ja. Ska ändå bli skönt att göra bort kursen om vi säger så.

Sedan var vi några stycken som fick skjuts in till stan av snälla Karro :) väl i stan träffade jag Mia och vi gick och åt lunch på Tatung riktigt gott var det  och det var sjukt längesedan jag åt där över huvudtaget. Var nog någongång i somras tror jag. Efter lunchen blev det att gå en  stund på stan hittade nya "finare" hårklämmor som jag ksa ha på danstävlingarna fram över på rea;) det gillas. ska visa en bild senare när jag fått tag på en.

Var också och kikade lite på tyg till det som ska bli min nya tävlingsklänning i framtiden :) blå ska den nog bli.
Men har inte  gjort skissen färdig än. Mina föräldrar ska till stan imorgon så de skulle vara så  snälla och ta med sig både ritpapper och mina tuschpennor som jag fortfarande har hemma :)  och just ja! Mina pärlor som jag  hade beställt :D  ( adressen hem till dem står fortfarande hos företaget som jag beställer från) ska blir roligt :D

Så var det ju dansen! började om med  tävlingsträningen idag  igen efter juluppehållet :)  var super skoj! :D  åh  vad ajg har sakant att dansa :) så  fick vi se på klippet från tävlingen såg faktiskt inte alls så tokigt  ut :) men man kan ju alltid  ändra på vissa saker och lära sig mera och bli bättre det är  ju det som är så roligt med dans:D
imorgon blir det mera dans :D och snart är det ju Ö viks maran igen :D


Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback