RSS 2.0

Fredag.

Redan fredag det är galet vad dagarna och  veckorna går fårt när man  är i skolan.
Kanske för att man lyssnar på så intressanta saker och lär sig nya saker? vad tror ni?=)
Idag har vi haft affärsresor hela dagen var mycket mycket intressant tycker jag sedan så fick vi ett häfte på några A4 med enbart koder till flygplatser och så fast nu var det mest inrikes, och lite utrikes. vi fick även på några flygbolag tror jag det var , men jag ska inte säga säkert jag minns inte exakt.

Sedan när vi slutade för dagen så var Karro så himla snäll och skjutsade mig hem :) det uppskattades verkligen jätte mycket :) tack:)

Väl hemma gjorde jag den så otroligt roliga (tänk er sarkasmen i dessa ord) aktiviteten som att betala räkningar... (not) men nu är det gjort iaf. Så då behöver jag inte bry mig om de något mer nu.

packade sedan min bag med saker som jag behöver för helgen  och för imorgon för då blir det Boogie Woogie kurs hela dagen :D yaai :D upptäckte dock när jag skulle packa ner mitt insulin att jag hade SLUT på mitt novorapid (snabb insulin) = INTE bra.  Men jag  hade ju faktiskt hunnit maila till min diabetessköterska om ett nytt recept innan (efter viss påminnelse från fredde :) vilket var bra. ) Så som tur var så  har jag inte så långt till sjukhuset där ett apotek finns som var öpppet till 5 så vi hann dit innan de stängde så nu har jag så att jag klarar mig  ett tag till. :)

Ikväll har vi sett Johan Falk. andra filem som går på tv på söndag. vapenbröder hette den . Den var bra. Sedan har vi också varit förbi hos Sture en stund där det var lite folk.


vad har ni gjort ikväll??=)

Xoxo

Izzy

Kommentarer
Postat av: Camilla

ja, jag är så glad. Tack =)

2010-01-17 @ 20:38:35
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback