RSS 2.0

Helg.

Så blev det helg igen :) var en ganska "tuff" vecka i skolan  fast ändå inte. Varit mycket att ta in men det blir nog bra. har varit ganska intressant ändå.
Igår började vi kursen marknadsföring, jag känner igen vissa saker som jag måste ha läst under mitt enda år på handels, vi "nosade" ju lite på den där då  tror jag. Iaf så tycks jag mig minnas det. Nåja. Övningsuppgifterna fram till tentan verkar bestå av grupparbeten. Men det blir kul vi fick välja grupper själva och jag ska vara med Karro Linda och Pernilla :) ska blir mycket roligt. vi har valt två företag som vi ska kika närmare på och sådär. Så det ska vi börja med på måndag.
Sedan på engelskan ska vi göra en egen broschyr om ett resmål och jag har valt Aruba. Är osm nyfiekn på det stället så det ska bli roligt. Idag har fredde omformaterat min dator och jag blev väldigt glad, den höll nästan på att ge upp kändes det som. Så fixade han även programmet in design så jag ska nog kolla med karro om hon kanske kan visa mig lite var de olika funktionera finns och så. Så kan jag använda det när broschyren ska tillverkas :)

Igår gjorde vi inte så mycket vi var en sväng till innervik och lämnade photoshop programmet och lite saker till att scrapbooka digitalt :) alltid lika trevligt att vara där och hälsa på.
Efter det var vi förbi en sväng och hälsade på hos freddes mamma det var också väldigt trevligt :)  och jag fick en parfym som hon inte kunde använda längre. En med celine dion jag tycker om den väldigt mycket:) Jag gillar ju dom flesta parfymerna många är tokiga i skor men jag gillar parfymer :D

Sedan idag så har jag varit på stan med Jenny först på förmiddagen och bränt pengar som jag inte riktigt hade tänkt. Jag hade tänkt köpa en bodylotion för mina är slut nu, men tror ni att jag kom ihåg det ??  nä, det var ju den  enda saken jag inte kom hem med ungefär nej nu är jag orättvis mot mig själv.  och allt jag  handlade förutom en tröja var på rea :) katjing :D

Jag köpte två "eye dust" i nyansen blå, och färgerna hette "cool" och "power" tyckte de skulle passa perfekt till klänningen jag ska sy till dansen, sedan blev det äntligen en  blusher också som jag har funderat på väldigt länge att köpa men aldrig hittat någon jag gillade. Nu fanns det en på rea bordet på MUS som hette "luxury" och var ljus rosa :D  älskar när det är rea på MUS :D tycker väldigt mycket om deras produkter men tyvärr kan man ju inte köpa dem så ofta då de kostar ganska mycket men faktiskt så kan man inte skylla på det egentligen. För det är sjukt bra kvalité och de är så himla dryga och räcker verkligen jättelänge, så då är de inte så dyra egentligen :)  men men, som jag sagt tidigare är man student så är man.

På gina köpte jag en svart klänning jag tittat på innan jul men då köpte jag den inte sen idag när vi var in så hittade jag den i min storlek och på rea :) 99:- betalade jag för den heelt överkomligt. Hittade även en tröja som jag också tittat på innan jul men den var inte på rea men jag köpte den ändå :) så köpte jag även ett två pack med ringar :) den ena liknade jättemycket min favorit ring som gick sönder i somras  så de blev det också.

Ska visa bilder sen har ingen kamera just nu så då blir det ju lite svårt.
Men men  imorgon kanske.

Har just sett klart en till Johan falk film tillsammans med Fredde :) den var helt okej :) samt avnjutit lite vin och passions frukt :)


Xoxo

Izzy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback