RSS 2.0

Lördag.

Dagen idag  har varit ganska lugn. Har inte alls gjort sådär jättemycket bara tagit det lugnt och sådär.
Senare innan middagen åkte vi hem till mina föräldrar för vi var bjudna dit på middag- älgköttsoppa.
Väldigt gott var det, typ bland det godaste som finns nästan.
Var trevkigt  att träffa dem igen, så tittade vi på lite kort och sådär.

Åkte tillbaka till stan, var förbi in på maxi en sväng för att köpa lite frukt och ramlösa jordgubb & lime gillar verkligen den.
Sedan har vi sett på Johan Falk- GSI  den var faktiskt riktigt bra och jag blev så  glad  för nu finns det några till polis filmer vi kan se. Innan brukade vi se på Beck men  nu har vi nog sett allihopa tror jag så då är det ju inte så skoj längre. Men då finns ju dessa.

Sen är jag ju så  rädd av mig att jag itne vågar se dom själv heller. Men om jag får se dem med Fredde eller någon då går det bra. För jag gillar att titta på dom även om jag är lite rädd ibland.
Men men  så är det.

Det var lite  om vår kväll och dag.

Hoppas ni med har haft en  bra dag och att ni har en  bra helg :)

Oj just ja! höll ju på att glömma berätta,  var in på Nelly.com idag på jakt efter fler modeller på klänningar, och gissa vad jag hittade?  parfymen som jag  velat ha så länge  paris hiltons fairy dust.
Den var  på rea, fast jag köpte den ändå inte. kändes som ovärt att bara beställa den. SÅ  får vänta  vidare det kan ju som sagt dyka up någon annan eller så.
:)



Kommentarer
Postat av: Amanda

Köpte den parfymen för nån vecka sen på cubus, 260 kr för 100ml och 238 kr för 50ml, har inte kollat om den finns kvar, men kanske om du har tur=)

2010-01-10 @ 18:17:14
Postat av: Anonym

Hoppas inte de gjorde något för inlägget jag skrev i bloggen precis. Säg då til så tar jag bort det. Kram!

2010-01-13 @ 18:10:04
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback