RSS 2.0

Men VAD...

LITEN rekyl effekt jag fic kfrån mitt låga blodsocker tidigare... nu låg det på 23... kul?  INT.
Har iaf tgit  insulin nu så hoppas det går ner.

Jag satt tidigare och funderade.

Många försöker så hårt så hårt och kämpar med olika saker vareviga dag. Jag själv håller ju på med min diabetes och min utbildning.
Men jag satt och tänkte på hur  lyckligt lottad jag ändå är. Hur mycket av mina "livsdrömmar och mål" som jag faktiskt fått chansen att uppnå.

* jag har fått sjunga på musik festivalen PDOL (Piteå dansar och ler) (I finalen på ett musik läger jag deltog i)
*År 2005 fick jag chansen att vara en av 7 lucia kandidater som kandiderade om att bli skellefteå bygdens lucia.
*Tävla i Lingman & Co's talang tävling Schlager stjärnan 2007 & 2009.
*tävlat i Lingmans & Co's talang tävling "Popcorn" sommaren 2009.
*Får sjunga Nationalsången på Skellefteå AIK's hemma matecher då och då.
*Varit utomlands på Mallorca och uppfyllt min dröm att jobba som entertainer. (2008)
*just nu håller jag på att bli resekonsult då.


Jag har lärt mig att om man bara vill något tillräckligt mycket och hittar resurserna till att nå det eller bara försöker och är det tänkt så klarar man det och är det inte det så är det tänkt att man ska lyckas en annan gång.
Man ska ALDRIG ge upp.
Och kom ihåg att alla är bra på något. :)


"Om man siktar mot stjärnorna så kanske man i alla fall når trädtopparna."







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback