RSS 2.0

Nytt år = Nya möjligheter.

Så är det.
Sitter just och tänker på vad som riktigt hänt under 2009.
Jag kommer ihåg att jag efter 12 slaget när det blev 2009 inte trodde att det skulle bli något bra år  för det var e n massa bråk där vi var, tycker verkligen inte om sådant. Men men så fel jag fick. 2009 har varit ett minst sagt intressant år.

* Har fått sepnderadet med världens underbaraste Fredde:)
* min mamma och pappa som har hjälp mig så  otroligt mycket med vad det nu än kan vara,
är så tacksam över det. Jag vet att jag altid kan vända mig till dem om det skulle vara något och det känns verkligen jättebra.
*Mina blodsocker värden har blivit bättre:)

* började jobba på Scandic igen.
*Tävlade i Schlager stjärnan i Sundsvall.
*Böjrade sjunga national sången på hockeyn.
*Tävlade i Popcorn (musiktävling) på stora nolia mässan i umeå.
*Jag och Fredde reste till Mallorca:)
*Började plugga till TRAC Diplomerad resekonsult.
*känner att jag verkligen är på vägnågonstans dit jag verkligen vill vara.
*vet vad jag vill göra med mitt liv.
*träffat massa nya människor som jag är  jätteglad över att ha fått träffat och lära känna.
*börjat danstävla.
*placerade oss som 4a i Älvsbyn nu senast så kunde ju inte bli ett bättre slut på dansåret.
*Ö-viks maran i spetember. superskoj.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Här kommer min nyårslista också. Jag tror ju på det att varva saker som är "tråkiga" med saker man vill göra men kanske inte riktigt vågar, eller bara som man vill göra under året helt enkelt. Har man sådana saker med också så tror jag att de "tråkiga" sakerna blir lättare att klara också.


1. få ner mitt HBA1C mera. = genomsnittsvärdet på blodsockret under en längre tid.
2. bara äta godis 1 gång i veckan. (man får välja en dag på helgen.)
3. äta ännu mera "nyttig" mat än vad ajg redan gör.
4. bara äta "skräpmat" en gångi veckan.
5. åka till Göteborg och hälsa på Mia och Erika.
6. lägga undan lite pengar varje månad (om det går.) lite problematiskt när man är student. men det borde gå;)

Min lista är ännu inte så lång, men som jag alltid brukar skriva..

"Med reservation för ändringar och tillägg."




Gott nytt år allihopa :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Jo det var Madde, skicka mig ett sms i morgon (söndag) så ska jag fråga henne vars hon har fått den ifrån! :)

2010-01-03 @ 01:06:21
URL: http://litenochbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback