RSS 2.0

Örhängen :)

Kvällen har varit lugn:)
Har varit med fredde så var jenny ute på promenad så hon kom hit och vi pratade lite:)
alltid lika skoj när hon kommer förbi:)

Vi sla nog ut allihopa någon dag och åka skridskor igen det är skoj.
Har även gjort ett par till örhängen (typ som de svarta jag har gjrot i fimo lera tidigare) som  denna gången blev lite ljusblå glittriga :) tänkte ha dom när vi går ut på praktik när jag ska vara på Fritidsresor :) då matchar dom uniformen;)

Nu ska jag gå och sova. Skolan imorgon igen då fortsätter vi med affärsresor ska bli intressant :D  får se hur länge vi kommer att gå  dock, på schemat står det att vi ska gå till halv 4 men Kerstin trodde inte att vi skulle gå så länge.
Men vi ser väl. Har iaf gjort i ordning min luchlåda till då.

Måste ta och städa här också snart dammsuga och torka golven och plocka undan. DET är fördelen med att ha en liten lägenet för det går fort.
Dock så räcker det ju ungefär med att man släpper ner lite kläder på golvet så är det ju stökigt igen men men. När man ska städa är det också skönt ibland att man faktiskt jobbar som det ibland.. man kan  göra det vääääldigt fort om man vill;)  inte helt fel. :D


Vad har ni gjort ikväll??  hoppas  ni gjrot något skoj och att ni mått bra :)

Xoxo

Izzy

Kommentarer
Postat av: Joakim

Tjenare! Hur ska du spendera din fredag?

2010-01-15 @ 13:36:41
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback