RSS 2.0

Redovisning.

Ja, kan börja med att säga att redovisningen om Rhodos faktiskt gick bra :)  det var inte alls så hemskt att stå där framme hlet själv. Men jag tror jag kände mig sålugn för att jag hade full koll eller ja, nästan full koll iaf på vad jag skulle säga och vad som kom efter vad osv. Det var faktiskt roligt :) Och det var det även att lyssna på alla andras redovisningar, tror kompendiet senare när vi går ut på praktik och sådär kommer vara till mycket stor hjälp.

Senare ska jag fixa om min pärm som jag hade i kamarkören förut och göra om den till min lathunds pärm. Jag ska även skriva ned och sätta in det patrick sa att jag skulle kunna  om fritte innan jag kommer dit på praktik, det kan ju som vara bra. Samt det vi lärt oss om försäkringarna och avbställningsskydd. Det kan ju också vara bra att ha med sig ut på fältet :)

Har även gjort klart engelska uppgiften som är till på torsdag och lämnat in den också så nu är det som lugnt på så  vis resten av veckan :)

Testade nu för en liten stund sedan igen att "handla klart" på jotex.se och nu fungerade det :D så nu får jag snart nya gardiner till mitt fönster ska bli roligt. Rosa blir dom. Fick även mitt paket från pagoni.se idag med pärlor. Ska visa dem sen. Vad jag tycker är så roligt också att beställa från dem är att alltid när man  får  sin beställning så får man med ett visitkort och tillsammans med det några extra pärlor :) alltid kul att se vad det är :)  denna gången fick jag två jättesöta pingviner :D:D  tror jag ska göra dem till örhängen.

Har även kommit på några nya idéer på smycken jag ska tillverka senare :)


Sedan funderar jag på om jag eventuellet ska måsta sänka mina insulindoser ytterligare lite till, nu när jag har ändrat om min kost lite grann. Det är nämligen VÄLDIGT jobbigt att vakna på natten och måsta gå och äta någonting. sedan tar ju det låga blodsockret så grymt mycket energi också. INTE OKEJ.

Igår kväll tex. när jag skulle sova så  hann jag  bara släcka lampan för att hinna känna att jag  hade fått lågt blodsocker och var tvungen att gå upp igen och äta apelsin. Att jag var tvungen att äta 2 stycken gjorde ju inte saken bättre precis. Eller jag fick ju upp blodsockret men ändå.
Sedan imorse vid halv 6 så vaknade jag igen för att jag hade en sån konstig och hemsk dröm ja, då var jag ju låg igen. Drömmarna jag får när jag sover och blodsockret sjunker till 2 är inte roliga. sedan är de alltid i sån konstig färg... undrar om det bara är jag som tänker på sådant här?? nåja VÄLDIGT otäckt är det iaf. Fast på ett sätt kan jag ändå tycka att det såklart är braatt  kroppen signalerar att något är fel men samtidigt väldigt FASCHINERADE på vilka sätt den kan göra det.

Jag minns när jag var liten då när jag blev låg  så kallade jag det alltid öfr att jag blev darrig, just för att jag  blev det jag började skaka. ja det var ju bra  då visste jag det. Sedan har jag känt det på något mer sätt under livet  som jag inte kommer på nu. Sedan ett tag vet jag att jag inte direkt kände någonting ett tag det var inte så kul. Sedan nu då har det ändrats igen, nu blir jag väldigt väldigt trött, och när det sjunker under 3 så börjar jag se fläckar som "flimrar" då vet man  väldigt säkert vad som händer. jobbigt är vad det är.

Nej nu ska jag sluta skriva. Om en halv timme ska jag vara på dansen så ska vi planera lite kring  öviks maran tror jag så ska jag såklart dansa lite grann :) 


Xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback