RSS 2.0

Sista för idag...

Såg precis att vi imorgon ska börja läsa Affärsresor på skolan :D  DET ska bli skoj :D
Och ja!  titta vad ajg råkade hitta idag när jag och fredde var på Maxi och handlade :)  en sopp på burk som JAG kan äta :) 

weight watchers nudelsoppa :D super bra hittade den bara av en slump faktiskt men den var helt okej :)



galet vad lite mat jag orkar ibland...   MEN då blev det ju över till lunch imorrn istället ;) perfa ;)

just ja jag har ju lovat att visa klämmorna jag köpte häromdagen till kommande dansevenemang :)  såhär ser dom ut :)



Me like ;) 

Nej nu ska jag sluta med detta och gå och lägga mig.

Ska nog stoppa något i magen också känns som om mitt blodsocker är på väg ner (igen) fattar inte vad det är nu är det en sån där "h-vetes period" igen verkar det som (ursäkta mitt språk.)

Igår blev jag ju låg  när jag dansade det ver INTE OKEJ. började ju helt plötsligt bara se flimrande fläckar framför mig. Jag sa det  till min danspartner när vi hade slutat dansa. Tur att det inte hände på tävling. Det hade ju varit väldigt dumt.

Men sist i Älvsbyn då gick det ju väldigt bra och då laddade jag innan med Apelsin juisc samt en vanlig cola. Då höll värdet sig perfekt. Tyvärr är jag dock extremt dålig på att äta bra under dagen  då det är just tävling... har väl med nerverna att göra skulle jag tro. Än så länge har jag dock klarat mig bra... men  jag vet att någongång så kan det hända något och det vill man ju inte. Men dock ska sägas att jag har alltid med mig både mat frukt och godis när vi är i väg :)

I slutet av denna månaden är det ju också den efterlängtade dans maran i Ö vik :) Längtar som tusan :D

nej NU  ska ajg  sluta skriva här.  skriver nog någon rad imorgon ;) 

Sov gott alla ni som följer mig på min väg genom livet :)
roligt att ni hittat hit som sagt och lämna gärna ett fotspår då blir jag extra GLAD :)

Och kom ihåg.... - IT'S UP TO YOU SO DON'T LIMIT YOURSELF ;)

Xoxo




Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej okej! Jo lantus är väldigt bra!

Dubbelkolla ja, tvångstanke, är rädd som fan!

Usch då? Hur låg har du varit?



Jag kommer inte från Norrland..

Kommer från stockholm men bor nu i Uppsala

2010-01-14 @ 00:49:05
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/
Postat av: Carin

Hej! Såg din kommentar på camillas blogg. Jag är också en diabetesbloggare. Vet inte om jag sett din förut... Kul i alla fall!



//Carin

2010-01-14 @ 02:45:47
URL: http://diabetestjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback