RSS 2.0

Söndag.

Och mycket har jag ändå gjort.
Jag och fredde var och handlade på Maxi innan han skjutsade hem mig till lägenheten.
När jag kom hem gick jag ner och kikade om tvättstugan var ledig  och det var den! hade inte så  mycket tvätt men  ändå, skönt att göra bort det.

Sedan har jag städat i kylen (nog för att jag gjorde det redan förut också) men  städade lite mer nu. Har även hunnit med att städa i mitt "skafferi". Inte dåligt va??=)

Jag hoppas också att One three hill och Gossip girl börjar om ikväll, men  det är  väl tveksamt. Måste gå och kika hur det ser ut.

nej så tur hade jag ju naturligtvis inte. Får helt enkelt vänta ett tag till.

Jag har funderat lite mer på min nya dansklänning nu och jag tror att jag iaf nästan har bestämt mig för hur den ska se ut. Dock måste jag fixa lite på skissen så ni får  vänta ett tag till innan ni får se den ;)



Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback