RSS 2.0

Tisdag.

Och inte roligt.
Kommer ni ihåg vad jag  skrev om det med balansgång??
just nu trillar jag ner HELA tiden känns det som.
Igår kväll var en sådan kväll igen då jag just hinner somnasova  ca 1,5 timme för att sedan vakna och ha lågt blodsocker.
Jag ska väl egentligen vara gladöfr att det är  lågt. Men som jag skrev tidigare så är det inte speciellt roligt när det blir "för lågt" för ofta. Det tar ju så mycket energi och jag avskyr att vara okoncentrerad på skolan.

Igår kväll var jag iaf och dansade började redan kvart i 6 med Boogie woogie gick ändå gansak bra med tanke på att vi lärde oss det i lördags och har inte dansat det mer sedan dess.
Efter det blev det möte (på klubben då) och sedan bugg. Var dock riktigt skoj.

Duschade och gjorde en lunchlåda innehållande lax och quinoa till idag sedan blev det sova, var ganska trött.

Idag, kom hem från skolan för ett tag sedan.
Lärde mig att pärlbollar höjer blodsockret GANSKA mycket om man glömmer ta insulin när man äter den....
mitt blodsocker låg på 28 efter lunch men då kom jag ju på varför så jag kunde ordna till det, lyckades dockså ändå inte  ta bra med insulin utan det blev lite för mycket  så där vid  halv 4 blev jag låg men  hade både  apelsin och druvsocker så det gick bra att avhjälpa.

Gick med Ida till stan och hon visade mig vart apoteket hade flyttade  (jagvisste inte det haha) så gick in och hörde efter om de hade inne några teststickor till min every x3 mätare men efersom min framförhållning ibland ej är den bästa så får jag skyla mig själv för de  hade inga inne, inget av alla apoteken i stan hadedet tyvärr...:( så får vänta till på torsdag inte så farligt men jag har typ  bara 3 stickor kvar (om jag har tur) men jag kan  ha lagt ett rör med fler i i någon väska så jag ska kolla lite.

Det är ändå ganska konstigt nu tar jag flera flera blodsocker varje dag och förut för något  år sedan tog  jag nästan ALDRIG... inte så smart men jag tyckte annars då.

Nu ska jag sätta mig ner och renskriva mina anteckningar och det jag har strukit under i min bok om organisation och ledarskap så ska jag  äta middag och läsa "vem snodde osten" (till samma ämne) Senare ikväll blir det ngo att åka lite skridskor.

Ingen dans alltså, det är  egentligen "trivsel kväll" ikväll på klubben men jag känner inte riktigt att jag har någon ork att gå dit idag jag ksa ju dit på torsdag så.


Nej nu ska jag göra det jag ska :) 

hoppas er dag har varit  lite bättre än min och att ni kommer ihåg lite bättre än vad jag gör ibland :)


Här är en väldigt gammal bild.

Första gången  (2007) jag tävlade i Lingman& Co's tävling Schlager stjärnan :)  KUL var det :) 




Xoxo

Izzy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback