RSS 2.0

Vill ha :)

Min "kloss" bodylotion från LUSH är slut nu..:( tråkigt men sant. Måste dock säga att det nog är den bästa bodylotion jag någonsin haft. den håller verkligen huden sådär härligt mjuk hela dagen. inte helt fel. Dock såg jag att man nu kan handöa via deras hemsida wiho:) för jag vet inte riktigt när jag ska till Luleå igen där jag handlade sist , ja förutom när jag ska dit och göra praktik då men det är ju ett tag kvar, så funder ar påatt skicka iväg en beställning dit men ska kolla min ekonomi först ;)

Surfade runt på sidan och hittade denna "mirakel kräm"som man typ kan använda till det mesta, den heter ultra bland. och ser ut såhär:



Här är en annan som jag ivll ha fast det är  typ  mera en  ansiktsmask.
den ska innehålla adukibönor och pepparmint. ska visst vara bra om man  bor i stan :) iaf så står den  definitivt med på min "vill ha" lista :)  Mask of magnaminty. heter den.





Det var alltför mig idag.

Har även gjort klart mitt arbete nu :) så nu är det bara redovisningen kvar. till veckan.
ska nog eventuellt fortsätta med den, och göra klart mina kort med stödord imorgon. Sedan ska fredde få titta på mitt bildspel och lyssna på min redovisning och ge mig lite feedback :)  och så ska jag se till så att jag inte håller på mer än tio min som är tidsgränsen haha. Han är snäll min Fredde som står ut med sådant. :)

Har även titta på Sex and the city filmen igen jag vet haha, men den ÄR ju så bra den kan man se flera gånger :)

höres snart

XoXo








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback