RSS 2.0

Amadeus steg ett...

Ja, det började vi då med igår :)  det är super roligt och ska bli jättekul när man verkligen kan alla koder i huvudet typ så att man  kan göra bokningar riktigt snabbt :) 
Dock började inte min dag så bra.
Jag vet inte om jag har haft lågt blodsocker i natt men jag tror det för jag vet att jag en gång höll telefonen i hande och gjorde någonting men vet inte vad, vad som INTE var bra med dettavar dock att min lucka som håller fast batteriet hade lossnat lite på nåt sätt så att batteriet hade förlorat kontakten med telefonen = inte bra eftersom då ringde den inte när jag skulle upp  så.... jag vaknade typ tio i 9 och vi börjar HALV dock så är detta FÖRSTA gången (och förhoppningvis sista) i mitt 22 åriga liv som jag någon gång försovit mig.. jag är  väldigt punktlig av mig när det gäller det mest men  särskilt viktiga saker som skola och jobb, att komma försent och försova sig existerar faktiskt inte i min värld. har fortfarande dåligt samvete över att det faktiskt hände idag...:( men jag missade bara genomgången om det vi gjorde igår och jag var på plats fem över vilket jag tyckte jag gjorde ganska bra. Resten av dagen har förflutit utan smärre missöden. har dock haft lite ont i huvudet nästan hela dagen, men jag vet att det berodde på att jag vaknademed 2.5 i blodsocker och en "bieffekt" till när man har så låga värden är att man kan få ont i huvudet. Men som jag alltid brukar säga,  så länge man vet vad det beror på så är det ingen fara.

Kunde dock inte gå till dansen ikväll som det var tänkt men men allt går inte alltid som man vill jämt. på torsdag blir det träning igen iaf.

Sedan det sjukaste! jag och Fredde var på Coop och handlade så skulle jag skicka ett sms till min danspartener för att meddela att jag inte kunde komma och jag tyckte det var jättesvårt  för mitt huvud var fortfarande inne i Amadeus och tänkte efter koder och sådär, ni kan ju tänka det hur  det blev. men  men  nog om det. lite kul iaf.

Har iaf nu äntligen fått i mig lite mat och sitter och jobbar med engelska uppgiften (som vi egentligen ska göra när grupp 2 har sin amadeus kurs när vi är klara) för nu är man ju van att göra massa arbeten hela tiden så jag tycker det känns jättekonstigt att helt plötsligt "bara" ha ett ämne att fokusera på. skönt med lite mindre men ändå. Så då tänkte jag att jag  kan lika gärna jobba på fakta delarna till min pamphlet så mycket som jag hinner och orkar för då kan jag  ju göra roligare saker sedan.  Så får man ju mer kunskaper om resmål inte helt fel :)

Nej nu skajag gå och hämta min andra kopp med "Tahiti te"  och sedan fortsätta med min pamphlet... :)
hoppas ni har det bra där ute :)  och ta väl hand om er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback