RSS 2.0

Då var det över..... för denna gången.

hoppas jag.
NU har vi i grupp 1 gjort klart Amadeus steg ett. För er som inte vet så är amadeus ett bokningsprogram som endel resebyråer använder sig av, och det har vi nu lärt oss det första steget i under förra veckan och fram till idag då vi gjorde tentan i den. Jag tror det gick bra. Iaf så svarade jag på allt även om jag fick fundera lite extra ibland :)

de två resterande dagarna denna veckan har vi försäljning igen får se hur det blir :) sist skrev vi en personligutvecklingsplan som jag ska skriva in i datorn nu och skicka iväg. vet inte om jag kommer ihåg fel nu eller om det är imorgon vi också ska ha våra personliga samtal igen .Ska i vilket fall bli intressant att höra vad han tycker sedan förra gången vi hade det. Vad man har blivit bättre på och vad man kan fortsätta jobba med.

Känns helt galet också att vi snart går på praktik. Men det ska bli väldigt intressant och roligt att få se hur det verkligen går till IRL så att säga. :)


För tillfället har jag inte så mycket mer att säga ska leta reda på min utvecklingsplan i pappersformat också så jag kan  föra över den som sagt. Så tror jag kanske att jag ska gallra lite bland alla mina papper som jag ej kommer behöva mer:)


Har fortfarande inte hittat kabeln till min mobil så att jag kan he in bilderna här...:( ska fortsätta leta..:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback