RSS 2.0

Fredag.

Fredag idag igen. (redan)  tiden går verklign fort nu alltså.
Var super trevligt igår att träffa Jenny en stund i stan. Hann med att äta sushi också yummi.
Dock inhandlade jag ingenting men vi var in på cubus och jag såg att de fått in fler "dansbyxor" ( jag kallas dem så för att jag dansar i dom) dom är helt underbart sköna. hur som helst såg att de fanns både i svart grått och vitt. Är lite sugen på ett par vita. Så såg jag att de även hde såna här plysch derssar har ju velat ha en ljusrosa och har hittat en på en hemsida men vill inte beställa om man endast ska beställa en grej som man sedan måste  betala massa frakt på. Så såg en vit istället som jag funderar på har dock inte  testat den så jag vet inte hur den sitter. Var lägesedan jag  köpte  några kläder så kanske ska unnamig något nu. Har ju ändå jobbat en del nu. Men men  vi får se.

Har iaf lagt undan pengar från min lön nu på mitt sparkonto till vi börjar praktiken och utgifterna som blir då med eventuellet dubbla boenden eller busskort, vi får se. Jag hoppas verkligen vi får tag i en lägenhet i Luleå hade varit rätt skönt att slippa pendla ändå.
Kan inte fatta att vi är färdig utbildade om ett år i maj. galet. Men skoj.

Just ja, jag  var ju som jag  nämnde igår och träffade Marissa när ho demade youth code på Coop och jag köpte faktiskt en burk med kräm till aniktet. Jag har provat den nu och den är helt underbar. En ny favorit  helt klart.

Idag ska jag  hem till mamma och pappa och göra färdigt mina två tävlingstoppar. Så jag ska försöka he mig iväg nu snart. För nu tror jag att mitt blodsocker gått upp lite från när jag vaknade ( hade bara 2,6)  så jag  åt ett äpple.

Funderar på om jag ska ta med datorn så att jag kan  jobba lite på mina lathundar också, men jag tror jag skippar det och sitter med det ikväll istället. Jag känner mig själv och vet hur jag funkar jagär  alltid så optimistikt när det gäller tid och sådär. Så datan får stanna hemma. Jo, så får det bli.

Nu ska jag  gå och göra mig klar och sedan bege mig  ut i vinter världen, jag som trodde det var vår.....
nåja.

Vad gör alla andra idag?

// Izzy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback