RSS 2.0

kvällen...

Har nu gjort det jag skrev i det tidigare inlägget att jag skulle göra. Har även börjat läsa på lite om Cypern inför min praktik på Fritidsresor. de ville att jag skulle ha läst på om Mallis Cypern, Turkiet, kreta och Rhodos.  Så skulle jag kunna deras "blåa produkter" oh veta vilka de är och vilka de vänder sig till samt flygplatskoder men ganksa många kan jag ju redan från förra provet i privatresor så har vi ju fått fler nu till provet i april men jag tycker  att sådan är roligt att lära in och jag har märkt nu under amadeus kursen hur otroligt mycket det underlättar om man kan dem. tillbaka till resmålen. Mallis är jag inte så orolig över det har jag ju relativt bra koll på skulle jag vilja säga. även om det såklart alltid finns något man kan lära sig om precis allt. Rhodos skrev jag ju om under julen och har redovisat om så det finns också ganska bra. men cypern turkiet och kreta har jag bara hört om när vi redovisade fåra jularbeten i klassen och för att lära mig saker riktigt bra ka jag inte endast läsa om något jag måste även helst gärna också skriva om det i egna ord så att det riktigt går in därav att jag skriver om resmålet. Jag känner att jag vill var ute i god tid så att jag hinner lära mig så mycket som möjligt till praktiken det hade kännts bra.

NU blir det att diska och fixa lunch lådan till imorgon sedan så blir det nog  sängen tror jag om jag kanske inte ska pyssla lite innan :) vi får se helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback