RSS 2.0

Onsdag.

Har faktiskt inte gjort så mycket idag.
Lämnade in min broschyr om Aruba igår. Vi hade deadline på dem idag så jag hoppasat jag får godkänt på den i alla fall.
Har också promenerat en sväng till bibblan och lämnat igen böckerna jag hade lånat samt lånade några nya. Är så roligt att läsa faktiskt.
Har läst nästan hela eftermiddagen, och övat på nationalsången förståss ikväll smäller det. om exakt en timme ska Anna möta upp mig vid ingången och om en timme och en kvart så står jag på isen och sjunger. Hoppas hoppas HOPPAS att AIK vinner ikväll det förtjänar dom verkligen.
OJ så förbannad jag var över förra matchen skräp = (läs många svordomar) domare alltså. Tror inte att jag har varit så förbannad under en match någonsin faktiskt.

Imorgon ska jag träffa Jenny på stan ska bli trevligt.
Först ska jag dock på medicin och ta lite prover som man iblnd måste göra när man är diabetiker som jag men bättre att göra det så man vet  hur allt står till  och förhoppningsvis är bra. Men jag känner mig som jag ska iaf.

Igår var jag och Idapå dansklubben och dansade jag säger bara ojojoj det var LÄNGESEN jag dansade SÅ mycket en tisdag!  herreminje men skoj var det. Ida var också jätteduktig hon lär sig fort :)

Åh just ja, kommer ni ihåg min nya tävlings topp som jag började med i föra veckan?  och att jag nämnde nåt om att jag kanske skulle sy en till?  det blev så. Jag åkte och köpte typ och nu har jag snart TVÅ nya :) 
ska visa bilder på dom till helgen tror jag det blir på fredag ska jag hem till mamma och pappa och göra dom färdiga.
Tänkte det var lika bra att sy en i rött också när de inte tog  så lång tid att sy och blev ganska bra. Så då kan man ju variera sig lite inom det röda också så jag inte bara har klänningen jämt.

sometimes a girl need variation:)

Nu ska jag  sjunga igenom sången en gång till och göra mig färdig för snart kommer Fredde hit.

//Izzy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback