RSS 2.0

Onsdag.

Igen. har än sålänge idag hunnit vara och träffa min diabetesdoktor och det gick JÄTTEBRA det var väldigt längesedan mina värden var så superbra. mitt Hba1c (långtids sockervärde) låg på 6,4 och det är bra :)allt annat var ocskå bra så det känns faktiskt jättebra.

Imorse när jag åt frukost så tränade jag lite på flygplatskoderna till provet i affärsresor och det gick faktiskt ganska bra. ska kolla mer på dem senare tror jag. Jag vill vara väl förberedd till det kommande provet, sedan  så underlättar det ju även senare när man ska ut på praktiken som är snart om man  kan så många som möjligt.

Har även just fått tiderna till praktiken jag ska göra på ett av fritidsresors kontor. Blev väldigt nöjd med dem.

Jag drömde även om koder i morse just innan jag vaknade jag minns att det satt uppe en  stor Sverige karta på väggen så  intill satt det ett papper och nålar med snören ni vet typ att ma n ska sätta e n nål där ett ställe ligger, fast här var det med flygplatskoderna så pratade vi i drömmen om  Norrköping eller vaddet var så skulle jag säga koden och jag blev så frustrerad när jag inte kunde den. Jag tror jag tänker för mycket på det där....

Nej nu ska jag  återgå till det jag ska göra, dvs.  göra en  karta på Cypern så jag kan lära mig  vart Fritidsresors resmål där ligger. Det ska jag  kunna till praktiken.

Var förresten super skoj igår på trivselkvällen på dansklubben. Snart är det tävling i Umeå också... 10:e April då ni ;)

//Izzy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback