RSS 2.0

Onsdag.

Idag har jag jobbat på min broschyr har snart gjrot den färdig och klar för att skicka in som första utkast för utävrdering och sedan finslipa den. Tycker dock det är lite svårt att hitta bra restauranger när man inte har varit där, så kastade iväg ett mail till Marjolijn som jag jobbade med på Mallis hon har bott på Aruba innan så hon har nog  koll:)  sedan har jag även varit en sväng ut till Ursviken och hälsat på Marissa det var längesedan så det var trevligt att prata en stund fick även en  bok av henne :) tack :)  ska läsa den sedan. Annars har det väl inte hänt sådär jättemycket idag. Imorgon ska jag hem till drängs igen och förhoppningsvis sy färdigt min dans topp så kan jag eventuellt inviga den på Paradis buggen i helgen ( danstävlingen som är i Ö vik). Är nästan lite nervös ändå, det ska vara kval in till kvartsfinalen. Normalt brukar det "bara" vara kvartsfinal sedan semi och final men vi får göra som vi brukar =  vårt bästa och ha så skoj som möjligt. Då brukar det gå bra. Älskar dock stämningen som alltid är på tävlingarna.

Funderar,  tror jag ska gå igenom mina fråge papper jag skrev ner om Frittes = fritidsresors produkter. Så att jag kan se hur mycket jag kan, är ju tänkt att jag ska kunna dem när jag kommer dit i maj  så det är  ju bra om man börjar i tid så att man kan det riktigt ordentligt.  Ska göra frågelappar på avbeställningsskydd och reseförsäkringar också tror jag  bara så att man  får in det  riktigt bra för det är  ju faktiskt bra att kunna oavsett på vilken sida om disken  man  står så att säga. Dock kan jag faktiskt inte förstå att jag aldrig  köpt reseförsäkring eller avbeställningsskydd förut när jag har rest, det är ju  typ  livsfarligt att resa utan  jag har bar haft TUR att det inte hänt nåt, då hade man ju typ  suttit i sjön så att säga, så gott folk, när en  resesäljare frågar om ni vill ha försäkring och avbeställningsskydd så försöker dom INTE "sälja på er dom bara för att" det  fyller faktiskt en VÄLDIGT STOR funktion och de tänker ENBART på ert bästa. DET har jag lärt mig. Vet ni inte riktigt vad de innebär,  fråga,  så svarar de nog  säkert för det ska de veta :)  haha. Eller fråga mig  så ska jag förklara för  snart kan jag dem  väldigt bra också;)

Nu ska jag  leta fram mina lappar och skriva några fler,  sedan  funderar jag på att ta fram min fimo lera och göra en lite grej till mitt linne  men vi får se, ska inte vara uppe så länge ikväll. 



Sommar...... GOT..... Liseberg...:)


Min biljett till pariserhjulet.... kan bara meddela att jag och karuseller går INTE ihop jag  började typ  må illa av PARISERHJULET! jag står alltså hellre på marken och tittar på så får de andra åka åt mig  också... haha.
Jag kommer ihåg "breakdance" som de brukade ha på festivalen här i stan förut, kommer inte ihåg nu i skrivandes stund om de fortfande har den, men jag minns att jag blev hyfsat yr av att enbart titta på den.
Men så kan det vara. Jag har roligt ändå.

Så måste jag bara tala om en  sak som egentligen inte har något alls  att göra med detta inlägget men min gulliga barndomsvän Jenny och jag konverserade på facebook igår och ho var så söt och sa att hon hade typ fått en "aha"  upplevelse när hon förstått att det heter ÅKgräsklippare och inte ÅKERGRÄSKLIPPARE  hon tyckte plötsligt att det ju faktiskt var helt logiskt då :)  och det var det ju  haha visst är hon söt ??=)
Ni skulle bar veta vilka ideér vi hade när vi var små och om vi säger såhär vi var aldrig  sena på att testa dom heller. Men som sagt litet roar barn, det ligger faktiskt något i det.

Over and out.

// Izzy . Tot zijns!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns ingen som hade knäppare idéer än vi två ;)

2010-03-18 @ 23:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback