RSS 2.0

Paradisbuggen.

Igår var vi alltså i Ö Vik hela dagen på danstävlingen Paradisbuggen. var super kul och gick väldigt bra om än det blev en väldigt lång dag. Vi åkte buss dit hela klubben vilket alltid är trevligt. 06:45 gick den. Dagen gick super bra med massor av fina placeringar och pallplatser. Duktigt SDK.

Jag och Jonas slutade på en 5e plats efter final heatet och det får jag väl såhär i efterhand säga var bra eftersom vi bommade ganska rejält i finalen. Men men det är sådant som händer och nu har det hänt så nu får vi träna träna träna ännu mer innan tävlingen i Umeå som är i April så att vi inte gör någon bom då med. Vi slutade som 6a så vi får väl försöka slå det. Vi brukar ju som köra på det när vi återkommer till ett ställe där vi redan tävlat innan, alltså att vi ska slå den tidigare placeringen vi hade där. Lite kul så. Då tävlar man som mest mot sig själv.

Dock kan man ju aldrig göra bättre än sitt bästa och resten så får man hoppas att man har en väldigt bra dag och att motståndarna har en sämre dag. eller nåt. Nej skämt åsido men lite så är det ju nästan ändå. Kort sagt man kan bara göra sitt bästa tillsammans och vara fokuserad på sig själv som par. för man kan ju faktiskt inte direkt påverkar vad alla andra gör. Så är det ju.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, inte så mycket tror jag faktiskt. Jag ska iaf vara här hos Fredde ett tag och mysa vi hann ju som sagt inte ses så där väldigt mycket igår då jag var borta hela dagen. Vi kom tillbaka till Skellefteå runt 23:30 eller något sådant.

Igår tävlade vi i våra svart/röda kläder. Dvs. jag hade min klänning inte den blåa toppen som jag har sytt. Ska sy fast axelband på den också sedan är den helt färdig. Funderar dock på att gå och köpa mera rött tyg och sy en likadan röd topp som den blåa jag just sytt. Men vi får se. ska fundera lite till men kanske. Kan ju vara bra att ha nåt så att man kan variera sig lite även inom samma färg. Den röda färgen ÄR dock grymt bra att ha på golvet, för då syns man och DET är bra.


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad duktiga ni är!

en 5:e plats är svin bra =)

2010-03-22 @ 18:29:26
URL: http://sarapl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback