RSS 2.0

Torsdag.

Det gick bra igår både att sjunga samt matchen. AIK vann.  men domarna var dock inte särskilt bra men men man kan ju inte alltid vara nöjd. Huvudsaken var att vi vann i alla fall. Dock kom jag ("tyvärr") fram till att jag nog aldrig aldrig aldrig kommer att kunna gilla färjestad som hockeylag. Men så är man ju AIK:are i själv och hjärta och det kommer jag faktiskt alltid att vara. det FINNS faktiskt en ANLEDNING till att min AIK t-shirt var med under hela säsongen på Mallis.

Har precis kommit hem från sjukhuset, promenerade dit och tog prover, inte mitt favorit göra men som tidigare nämnt så är det tyvärr sådant som måste göras. Dock gick det faktiskt väldigt bra. Jag är ju  så otroligt rädd för att bli stucken, låter kanske konstigt då jag är van att sticka mig själv i fingrarna varje dag flera gånger, men som sagt så är det en GRAV skillnad på att stickas i fingret och i armen gillar inget dera särskilt mycket men armen är ändå värst. Har dock börjat gå bättre på senare år, än det gjorde när jag var liten. Så är det ju bra att man  faktiskt kan tala om om man tycker det är otäckt det gjorde jag idag och då frågade honsom tog hand om mig  om det  gick bättre om hon använde en  sådan de använder när de sticker barn. Jo, svarade jag  de går bättre. "mygga"  tror jag de kallades på barnavdelningen när jag hörde dit. de ser ju faktiskt ut som en liten flygare. så känner man inte i armen när de byter rör. = bra.

Nu är det gjort i alla fall och det känns väldigt bra.

Idag ska jag åka förbi på coop senare och träffa Marissa när hon jobbar för Youth code tänkte jag.
Senare där vid 2 ska jag träffa Jenny på stan och umgås ett tag. Blir bra.
Ikväll blir det nog dans. alltid skojigt.

Så ska jag kolla lite på resmålen också tror jag.
Och kolla upp vilket datum vi har tenta i affärsresor. kan vara bra att veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback