RSS 2.0

I Skellefteå.

Är nu tillbaka i skellefteå över helgen. är ledig till på måndag med lite undantag. På lördag ska jag  jobba på Scandic:)

Imorrn ska jag dansa och även repa med Brandon igen.

Hur som haver, man ska vara duktig men det ska man tydligen inte kunnavara utan att det straffar sig. Jag har jualltid med mig både min blodsockermätare samt mitt insulin så att jag kan kolla mitt värde när jag ätit lunch så att jag enklare ska kunna ta rätt dos till det jag ätit. Så även idag, MEN upptäckte nu när jag kom hit till Skell att jag tappat min penna någonstans. Jag tror att den ligger på fritidsresor så det är ju ingen fara, den har öfrmodligen trillat ur min väska, men ändå. Irriterande. Tur att man har reserver.

Förutom det så har dagen varit jättebra jag älskar verkligen detta. Att vara hos en researrangör. Tänk att varje dag tycka att det är roligt att gå till jobbet just för att man inte vet vad just den dagen har att bjuda på. även om man sysslar med liknande produkter och tjänster varjedag så är ändåvarje dag olika. alltid nya utmaningar att lösa för att det ska bli så bra som möjligt för någon annan. Sådant gillar jag.

Idag frågade jag om jag kunde få prova ta betalt om vi fick något sådant samtal. Och det skulle jag få sa dom. Tyvärr fick inte jag och Ulrika något sådant samtal idag. Men,  jag har ju fler dagar.  Är ett så sjukt härligt gäng jag "jobbar" med om dagarna. Och jag lär mig verkligen jättemycket. Även om jag "bara" medlyssnar på samtal ännu. Jag står alltid beredd med pennan i högsta hugg för att kunna anteckna i min pärm då jag snappar upp saker som jag inte visste, hade glömt eller helt enkelt inte funderat över innan.

Längtar dock till jag får börja prata lite mer med kunderna också. Ska bli kul. Häromdagen dock så kom det en kvinna och funderade överresor till Italien eller Mallis. Då kunde jag ju faktiskt flika in med lite sevärdheter och vart det fanns bra stränder osv. Så det var roligt.

Att tiden går fort när man hr roligt är verkligen sant. Jag vill inte att praktiken ska ta slut. tur jag har 6 veckor kvar fortfarande.

Massa mer saker har hänt idag men det  orkar jag inte skriva om nu.
Jo, jag  fick ju ett väldigt trevligt samtal av kerstin, vår utbildningsledare idag. Så det var också roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback