RSS 2.0

Inte bra.

Min insulinpenna var inte på Fritidsresor..:(  så jag har verkligen tappat den,  på riktigt. Men har iaf mailat och ringt min diabets sköterska så förhoppningsvis kan hon hjälpa mig att få en ny.

Dagen idag, har varit väldigt lugn. Jag har inte mått bra alls, hade superlågt blodsocker i natt. Tydligen väckte jag fredde av att jag låg utan täcke och svettades som en galning, har jag inget minne av. Så hade jag hlet galnt synrubbingar, var jätteläskigt. Så trillade jag ur sängen :( Kort sagt  jag betedde mig som om jag vär  väldigt väldigt berusad,  jag har aldrig  tidigare varit så berusad ens när jag druckit alkohol!  det ni! och det UTAN att dricka alkohol ens..:P  huvva. vet inte hur lågt mitt blodsocker hade vairt men jag tror det var alldeles FÖR lågt. när jag väl kunde ta värdet låg det på 2,3 och i vanliga fall när jag har ett värde på 2,3 så kan jag ta vara på mig själv. Det kunde jag inte igår. Så fredde fick i mig 4 glas juice och en bra stund senare låg värdet fortfarande på 2,3. fick äta en banan också. Sedan började jag må jättedåligt och förs som om jag hade feber typ. Så idag har jag inte alls mått så bra.

Imorse när jag sedan vaknade och var "normal"  så mådde jag ungefär som om jag hade varit ute och festat som jag aldrig någonsin festat förr.  Jag sa til fredde,  " ja,  man  brukar ju säga att man mår som man förtjänar, men detta förtjänar då inte jag". Men har sovit lite nu på eftermiddagen och nu börjar jag som vara okej igen. Men en hel dag tog det. =  ine skoj.  Så nu vet ni.

Men en komisk grej, som jag nämnde så tog jag ju blodsocker, och det var ju bra, man  har det ju som inpräntat i skallen att man alltid ska göra det. Men fredde sa en väldigt komisk grej  nåt i stil med " ja, men om man beter sig som om man är  väldigt full, fast man inte är det då behöver man nog inte kolla värdet för att veta att det är lågt".

tyckte jag var lite skoj. Det är ju faktiskt så sant. :P  Ikväll blir det bara att ta det lugnt och titta på film. Godis ska jag också äta jajjemän :D  Imorrn jobbar jag på Scandic :)  och sedan ska vi åka hem till mina föräldrar och äta grillat :) årets första för oss blir gott det :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback