RSS 2.0

Lush.

Glömde ju skriva det i inlägget igår.
Efter lunchmaten igår så gick jag förbi på Lush, synd att inte den butiken finns i Skell btw. super bra produkter och allt är organtiskt och ej testat på djur  me like :)

Inte bra frö  pengarna att gå in där dock, man vill ju ha så mycket. jag hade  sett ett par sker på deras hemsida som jag funderat på köpa så har jag ju fyllt  år, förra månaden iofs. Men jag fick ju lite pengar av mina kusiner då så jag tänkte spendera dem där då. Hon som jobbade där igår  tipsade mig iaf  om en box de hade för  200 kr då fick man  massa olika produkter så var det med  en typ  anisktsmask, när ho n tipsade mig om boxen så stod jag nämligen och tittade på en produkt som heter "mask of magnaminty"  och då sa hon att man  fick välja den om man ville. Så det gjrode jag,  det var ju som överkomligt tyckte jag då man på så vis fick chansen att testa andra produkter också.

Jag har redan hunnit testa några av dem. Det var bland annat med en moisturiser, nagelbands creme (bra för mig) en sådan där massageolje "sten" volymschampoo, fotcreme, socker scrub, och något som hette "toner tab"  som man  visst kunde använda som ansiktsvatten när man  hade använt den som man ksulle färst  genom att stoppa den i hett vatten så att den  löses upp så ska man  ha en  handduk på huvudet så att  man  får ångan i ansiktet,  när man  använt den  till detta, så kunde man visst spara  vattet i en vecka och använda som ansiktsvatten.

Allt detta är inte riktigt mitt område dock, jag använder sällan ansiktsmasker och ansiktsvatten och sådant. Men man kan ju testa.

Just ja!  den  andra prdukten jag hade tänkt  köpa var "Pied de pepper"  (fotkrämen) och det var just den som följde  med!  den doftade supergott och gjorde fötterna väldigt mjuka. Nagelbandscremen var också väldigt bra, samt socker scruben och volymschampot.

Men måste tillägga att jag tyckte det  gjrode lite ont att skrubba med den, men man blev då mjuk sedan :)

Nu ska jag fortsätta leta recept, snart ska jag  åka och handla ingredisenser så att jag kan laga maten jag ska ha till veckan.




detta är det. Finns även att beställa på hemsidan.
HÄR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback