RSS 2.0

Tisdag.

Min andra praktikvecka. Trivs hur bra som helst. Jag  känner verkligen att jag hittat det jag nog kommer vilja syssla med senare. Privatresebiten är verkligen min grej, och särskilt att vara hos arrangör gillar jag passar mig alldeles ypperligt. Jag har så sjukt roligt om dagarna och man får skratta mycket. För er som missat det så är jag och gör min "LIA period" på Fritidsresor uppe i Luleå.

Tidigare har jag nog nämnt att jag trodde jag ville syssla med affärsresor, men jag  tror som min utbildningsledare säger att jag nog mer är en "privatrese tjej". jag gillar verkligen denna biten.

Idag har jag fortsatt att medlyssna på samtal tillsammans med Ulrika sedan så har jag även gjort lite fler av övningarna jag fått av Patrick i deras bokningssystem. Börjar gå bättre och bättre och idag har jag inte behövt kolla nåt i anteckningarna jag gjort om vilka knappar man ska trycka på för att få upp ett visst tillval eller en viss funktion. Är roligt.

Är så sjukt trött nu förstår inte varför, men det är väl kanske för att man är typ hel koncentrerad hela dagen lång och försöker verkligen ta in alllt och gärna lite till så någon gång ska man väl bli trätt också. På torsdag är jag ledig för då är ju butiken stängd när det är kristihimmelfärds så imorrn åker jag med  bussen tillbaka till Skell. Patrick var så snäll också och sa att jag fick vara ledig på fredag med, fast det hade inte behövts, jag hade tänkt testa pendla då, det kommer jag ju göra mina två sista veckor av praktiken för då har vi inte boendet här längre. Men men.

På torsdag blir det att Dansa  ser fram emot det så sjukt mycket, så ska jag få träffa "nya" brandon vi ska repa. Ja, det har jag nog missat att berätta här också. Som ni vet så fick jag ju i höstas erbjudandet om att bli dansbandssångerska igen men var tvungen att tacka nej då det inte passade så bra ihop med skolan, för vi hade så sjukt mycket att göra då. Men då nu för någon vecka sedan så kontaktade de mig igen och frågade hur det såg ut nu och i framtiden och frågade om jag ville vara med nu istället. Nu passar det ju mycket bättre och det blir som efter sommaren vi drar igång så då ska jag vara med igen. Ska verkligen bli super skoj älskar att sjunga på dans. det blir sena nätter, men det är det värt.


Kommentarer
Postat av: Ida

jag saknar dig, hoppas att det går bra!, men det vet jag att det gör!



hör av dig när du är hemma så att jag får se dig, min solstråle!



/Ida

2010-05-11 @ 22:48:43
URL: http://ign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback