RSS 2.0

yaai...:)

Vilken snäll diabetst sköterska jag har :)  jag ska få en ny insulinpenna sedan så har jag också fått svar på mitt mail som jag skickade till Novonordisk med lite förslag på förbättringar och det jag skrev fick jag veta att det faktiskt ska bli så! de var på väg ut  nu skrev dom så det skulle komma mer informaiton snart på deras hemsida.

Jag skrev till dem att jag tyckte att det vore roligt om man kunde få hjälpmedeln lite mer personliga, och att det vore roligt om man  tex kunde få välja färg på dom mellan ett par olika färger.

Idag på praktiken så har jag för första gången hjälpt en kund att komma med förslg på resa till bulgarien det gick ganska bra. I veckan blirdet nog mycket sådant har jag en känsla av för nu är både magnus och ulrika borta, magnus är på Djerba och Ulrika åker till italien typ imorrn på studieresa vilket innebär att det bara är jag och patrick (chefen) kvar men det blr nog bra. Men gud vad nervöst det var idag att faktiskt hjälpa en riktig kund, inga låtsas som på skolan. Men det var sjukt kul.

Men behovsanalysen... oj gud, det kändes ungefär som den flög ut genom dörren i samma stund som kunden kom in. Men fortfarande, och jämt det man lär sig mest av är ju sina misstag. och nog lärde jag mig lite då med. Det är faktiskt en sjukt STOR skillnad på att kunna boka från ett papper med  kunder som inte säger något jämfört med när man har dom ståendes framfr sig och kan berätta saker. Men det är väldigt lärorikt och väldigt roligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback