RSS 2.0

lush.



Deras produkter är faktiskt några av mina favoriter. det är bra för naturen OCH bra för mig.
Jag hade faktiskt inte blivit ledsen om de hade haft en butik här också. Fast å andra idan är det nog lika bra.
några av mina favoritprodukter är i alla fall dessa:




Helt UNDERBAR fotmask, ja du hörde rätt. som en ansiktsmask fast för fötterna.
Jag brukar använda den när jag har varit och danstränat och har ont i fötterna superhärligt att smörja in fötterna med efter en varm dusch, på med plastpåsar och så tjocksockar utanpå så att den får verkar ordentligt och så att man ändå kan vandra omkring. (fick tipset med platpåsar och sockar av en på LUSH i Luleå, super smart.)
fötterna blir otroligt mjuka efteråt och tydligen så är den visst bra om man har mycket fotsvett också. då vet ni.

min andra favorti är:





Otroligt skön och uppfriskande ansiktsmask.
har inte så mycket mer att säga. Jo, burken räcker otroligt länge.


Body butter!





Doftar HELT underbart ljuvligt.
kardemumma och vanilj. Juligt värre.


det var mina tre absolut a favvisar på badrumshyllan.




Shampoo!
Jag har "bara" en liten burk så jag är lite sparsam med den, men jag tycker verkligen om den. håret blir mjukt och fint.
Sedan doftar den ju helt otroligt gott. Aldrig fel.
shampot innehåller sjögräs, kokosolja, limejuice och havssalt. bland annat. tror det kan vara en bidragande effekt tillden goda doften?  huh?? :)


En annan sak jag har att säga om de här produkterna är att jag tycker de har otroligt fina förpackningar.
tycker om de svarta burkarna.



Så, som ett brev på posten..... när det börjar nalkas juletider....

Blir nog dock lite svårt att få julklappar därifrån  då ej butiken finns här..
men man kan ju få önska i alla fall.
Sedan kan man ju skriva som en påminnelse till sig själv nästa gång man  går förbi en sådan.
Jag tycker nämligen att om man har gjort något bra, kanske klarat något som man tycker är svårt eller helt enkelt är stolt över sig själv, då kan man unna sig en liten sak. Extra roligt är det tycker jag när man har fått gå och riktigt längta efter något.



Ser den inte ljuvlig ut??

Sedan kan man återanvända lådan också. ännu ett plus.



avdet som var i lådan ovanför är det nog denna jag allra helst vill ha. låter på beskrivningen som om det verkligen skulle kunna vara något i min smak.
vaniljdoft.. mm...





Kan man tydligen använda i håret också... hm  lät ju inte heelt fel.

Nej. nästa gång jag är in i en Lush butik ska jag dofta på dessa.









Kommentarer
Postat av: Sara

Nästa gång du är i en Lusch butik ä'r när du är här i London =)

Du kommer att dö Och det är så mycket billigare än i svea :)

2010-11-14 @ 00:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback