RSS 2.0

.


Är "ledig" i veckan för denna gången är det grupp 2 som börjar med amadeus. Så nästa vecka är det min tur.
Men,  bara för att jag är "ledig" så är jag inte det i ordets bemärkelse. Nej. Har skolarbete som måste göra ändå.
Ett kapitel ska läsas i organisation & ledarskap, en presentation där jag ska prata i 10 minuter om "mitt Rhodos" ska sättas ihop och jag ska skriva reserapport. Men kapitlet är så gott som läst klart och reseraporten har jag en idé om hur jag ska skriva. Anteckningarna har jag ju redan de flesta så de ska "bara" sättas ihop på ett bra sätt och finslipas lite. Presentationen, jaa, jag har i alla fall bestämt VAD jag ska prata om, för jag vet vad jag blev mest fäst vid. Men det berättar jag inte nu. det gör jag senare.

Snart ska jag gå och tvätta bort ansiktsmasken jag har satt på mig. har äntligen kommit mig för att göra en hårinpackning också vilket verkligen behövdes. särskilt efter helgens "hår misshandel"  men frisyren höll hela kvällen båda dagarna. Men massa spary och "dust it" är väl kanske inte det bästa för håret även om de är underbara att använda när man ska få en frisyr till att hålla. Särskilt om man har mitt hår. älskar dust it produkten. Det var verkligen en smart människa som kom på den.
Hur som helst så såg jag ut som ett troll när jag väl fick ut min frisyr och jag skojar inte.

Nåväl, klockan 14 ska jag vara nere vid stadshuset för då ska jag  träffa världens bästa Sara och vi ska gå och förtidsrösta, sen ska vi nogsätta oss någonstans och prata. haha kommer nog  bli ett X antal timmar. Känns jättebra att hon är hemma igen om än så bara för ett tag. Jag har saknat henne.

Just ja! jag fick ett sms imorse om kommande hockey säsongen. Jag ska få sjunga natinalsången även i år! gissa om jag blev glad!.



Nu och föralltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback