RSS 2.0

..



Här mina vänner Kommer bilderna på vad jag handlade i Grekland.
Glömde dock att fota mina "Alladin" byxor så de får ni se en annan gång.



Börjar med min underbara Body butter med doft av Granat äpple. Den är verkligen himelsk! så är den väldigt dryg. Till ett bra pris. Bara plus alltså. Den är gjord på olivolja vilken är bra för huden.


Tacka för att internet finns!  butiken där vi handlade dessa finns såklart på internet och de har en  webbshop och väldigt bra priser.

Den hittar ni här.



Inhemsk likör. Liten flaska men den kommer nog räcka VÄLDIGT länge. Nej, jag är inte sarkastisk. Men den är SJUKT söt så man vill inte ha nå mycket ur den. Nåväl kul att ha i alla fall.



Söt fotfil, köpte även den i samma butik som jag köpte body buttern. Åh! vad jag ösnakr att den fanns i sverige. Fast å andra sidan så finns de ju på internet, hm,  tror jag ska skicka iväg en beställning dit någon gång framöver.





Kryddor såklart. Till grekiska salladen och feta osten. Inte helt fel.



Sist men inte minst. Mina darlings. väskorna såklart. :)
Nu har jag matchande västa och plånbok.



Den mindre. Perfekt att ha med sig när man går ut. köpte den mest för att faktiskt ha EN väska som INTE är överdrivet stor men som änd¨rymmer både börs, blodsocker mätare och insulinpenna. Men detta var ju innan jag fått tag på mina nya "minisar." men ändå behövde faktiskt en ny liten väska min andra party väska som flitigt använts sedan balen 2007 har nu gått sönder..:(  ska försöka laga den med superlim tror jag eller någonting annat. Nåja får fortsätta grunna på det.

Över till något annat,  igår kväll så hämtade jag fredde på All Star han hade  ätit middag med sina nya arbetskollegor så han tyckte att jag kunde komma in med dem ett tag för han hade inte druckit upp ölen. Måste säga att jag tycker det är  jättefint därinne, faktiskt mycket finare än det var på Balzac, sorry,  men  jag tycker det. mycket mera "öppen" planlösning tycker jag. nu såg jag ju inte alla ställen där, men av vad jag såg så gillade jag det. Bra första intryck alltså.

Över till ännu någonting annat. Insulin.
Jag sov  hos fredde i natt och vad gjorde jag??  Joo.. jag lömde min insulinväska där!  aj aj inte bra. MEN tur man har reserver att ta ur, mindre bra dock att jag har mätaren där. Men men jag tror jag överlever en dag. Jag får helt enkelt kolla sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback