RSS 2.0

Nästan som en vanlig....

Imorse skrev jag om att jag var utan mn mätare för att jag glömt den hos fredde tillsammans med  min insulin väska.
Vill ni veta en HELT GALEN GREJ??? 
Idag har jag inte tagit NÅGOT SNABBT INSULIN ALLS!  visst är det helt knäppt???
10,4 hade jag i blodsocker nu så nu ska jag ta lite.
Men jag tycker det är himla konstigt. Men sådan är jag ibland behöver jag knappt ta något snabbt insulin alls.

Jag har sjungit på AIK:s hemma match ikväll också. Jag skrev ca en timme innan på facebook att jag  var jättenervös. och det var jag. Men när jag kom till stadion och följde med Anna till båset så släppte som allt och för första gången någonsin var jag helt LUGN när jag stod på isen och sjöng. Det var en härlig känsla.

Efteråt blev det att traska hem direkt för att åka till dansen för ett träningspass. Vi var inte i vår vanliga lokal idag utan ien lokal somhör till en av gymnaiseskolorna här i stan, och OJ vad varmt det var. Men det gick ganska bra ändå.

Nu ska jag gå och skala några räkor till kvällsfika.
Sen sova.

Höres imorrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback