RSS 2.0

Seg.



Som jag så fint uttryckte det när vi fick lunch idag under vår lektion i boknings systemet Amadeus...
"Jag känner mig precis som timglaset i Jungle Jewels..." Jag kände riktigt hur energin försvann och hur jag tappade koncetrationen mer och mer. INTE bra  tänkte jag särskilt inte när det är väldigt viktigt att lyssna. Tur vi fick lunch då för mitt blodsocer var nog inte särskilt högt då. Men med lite älgkött grönsaker och en kaka på det samt inte så mycket insulin så klarade jag mig resten av dagen.

Det gick ganska bra ändå. Men imorgon är en ny  dag. Med mera amadeus.
Just nu har jag precis ätit middag och tro det eller ej men jag har äntligen hunnit dammsuga min lägenhet också!  det blev himla fint och rent. Det är när sådant ska göras jag är glad att jag har så liten yta att ta hand om. Ska våttorka golvet sedan. Just nu väntar jag på att Ida ska komma hit sedan  ska vi åka ner till klubben och träna dans.

Imorgon blir det ännu mera dans, blir uppvisning på ett företag här i stan och torsdag är det träning igen :) men jag  säger inte nej  för det är ju så sjukt kul och givande. Och på söndag så är det klubb mästerskap ska bli super skoj:) blir ett bra sätt att inleda tävlingssäsongen på.

Har dock inte bestämt än om jag ska dansa i mina svarta träningsdansskor eller mina glittriga tävlings. Nåja, vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback